Onze Trainers

Bij judoclub Yushi Ghasi zijn we zeer trots op onze judoleraren. Naast JBN gecertificeerd judoleraar B John Oomen als hoofd, hebben we veel enthousiaste hulpdocenten binnen onze club.

John Oomen, 5e Dan

Jelle Geerts, 1e Kyu

John brengt met zijn ruimschoots 50 jaar judo-ervaring, 5e Dan, judoleraar opleidingen en werk voor Judo Bond Nederland een enorm brede en diepe kennis voor onze judoka’s. John heeft de trainingen voor de tuimelaars opgezet, traint G-Judoka’s met extra aandacht, heeft veel wedstrijdervaring en heeft menig leerling naar zijn of haar 1e Dan begeleid. Hiermee is er voor elke judoka de juist begeleiding.

Om John te assisteren bij het lesgeven zijn een aantal van onze meeste ervaren judoka’s uit eigen gelederen doorgegroeid naar assistent leraar, in het bijzonder Andy van de Pennen en Jelle Geerts. Hierdoor is er voor elke judoka op de mat voldoende aandacht en begeleiding tijdens trainingen en toernooien.