Lid worden

De judoclub is altijd blij nieuwe leden te verwelkomen! Iedereen die wil komen kijken of een dagje mee wilt proberen is van harte welkom. Iedereen die wilt proberen of onze judoclub iets voor hen is mag 4 gratis proeflessen volgen. De trainingstijden voor de groepen zijn hier te vinden.

Voor het volgen van de eerste proeflessen kan een kind het beste een T-shirt met lange mouwen dragen, en een lange broek van een zachte stof (geen spijkermateriaal, dit beschadigt de matten).

Als jij (of je kind) graag door wilt gaan met onze lessen, kan je een inschrijfformulier hier downloaden downloaden, uitprinten, invullen en meenemen naar een trainingsavond. Je kunt ook op een van de proeflessen vragen naar een inschrijfformulier.

• Tuimeljudo-leden (4-6 jaar) trainen tegen gereduceerd tarief van € 125,- per jaar.
  • Voor reguliere leden (6-16 jaar) bedraagt de jaarlijkse contributie € 160,-.
  • Voor de seniorenjudo (16+) bedraagt de jaarlijkse contributie € 200,-.

De contributie wordt per kwartaal geïncasseerd.